arbetsintervju

imorgon har jag en arbetsintervju inne i Malmö City..
de gick ganksa snabbt, dem ringde upp samma dag som jah skickade in min ansökan.
hoppas jag trivs och dem med mig =)

imorgon ska jag:
- jobba lite
- baka
- packa
- föra över saker till hårddisken
- köra till malmö 14.30
- intervju
- julshoppa
- till malmö

......................................................................................................................

Gjorde kolor igår och dem blev riktigt goda, måste göra fler imorgon helt enkelt.

.....................................................................................................................

image655

image656

image657

image658

Saknaden finns kvar
men smärtan är borta.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0