Tisdag

Idag har de varit fullt upp på jobbet igen.
Men de är så skönt! Timmarna bara springer iväg.

Idag blev de inte lunch förrän 14.30.
Hittade ett café 10 minuter bort som gjorde jätte goda och stora ciabatta bröd med fyllning för bara 39 kronor.

Men konstigt att man klarar av att jobba när ingen frukost serveras.
Innan jag åkte till Usa så åt jag alltid en ordentlig frukost med mjölk, fil och bröd.
Men i Usa åt jag aldrig nått, eller jag tog nått väldigt lätt typ en lite kanel toast.

Så nu är jag aldrig hungrig på morgonen. Fast jag vet att Frukost är de viktigaste måltiden på hela dagen.
Får se om de kan bli förbättring, men de är så skönt att få sova dem 10 minuterna extra på morgonen...

Efter jobbet(20 min) så ska jag bege mig hemmåt för att äta en Nutella macka.
Ikväll vid 21.00 spelar Timbuk på Stora Scenen, skulle va kul att sticka dit men vi får se vad de blir för väder.

Sen kanske Friang kommer och hälsar på =) De va ju ett tag sen..

image246


Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0