Tisdag


Idag har jag jobbat till kl 16.00(som alltid) men jag har verkligen jobbat för pengarna idag.
De har varit minst 8 installationer, en tar ca 1 timme, där var även 25 mail när jag kom in på kontoret i morse och de har även varit en del på Live-Chat.
De har blivit mer och göra nu eftersom vi har släppt en ny version av mjukvaran =)

Men de var faktiskt kul!
Skriva ihopa bra och trevliga mail, kolla så dem har betalt räkningar, kolla så deras forums adresser fungerar, installera och uppdatera.. m.m
Hoppas de går lika bra imorgon!

När jag kom hem klockan 16 har jag städat och tvättar även fortfarande för fullt.
Nu sitter jag och väntar på dem sista maskinerna sen ska jag nog springa ett varv i parken, måste ialla fall komma ut.

Önskar er alla en trevlig kväll!
Solen skiner i Malmö =)


image250

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0