Student 2005

Ingen visste nått..
Vi hade våra aningar.

Men en buss??? De hade man svårt att tro..
I alla fall.

När vi kom gående med alla andra studenter till Trollsjön, så står denna Skånetrafik buss som vi har åkt varje skoldag i 3 års tid mitt i parken.
haha! Vi bara skrattade! Skulle vi åka den? De var många frågetecken..

Väl framme vid bussen hängde bilder på oss(Joanna, Emma, Caroline och jag) och de var bara att stiga på.
Inne på bussen serverades champagne, jordgubbar doppade i choklad, vindruvor m.m.
Vi dansade till musiken i bussen och tuttade på buss chaförens tuta.

Perfekt student "bil" man hade kunnat tänka sig.
Min fasa med studenten var att jag ville ABSOULT inte åka i en sån pinsam fin bil som alla göra.
De ska vara nått annorlunda och en tanke bakom de hela.

Bussen körde oss alla fyra hem, precis utanför dörren stanna den och ut rullades en röd matta varje gång.

De roliga var att Carro hade tänkt när hon åkte hem från skolan att de hade varit så skönt om den hade kört en omväg hem om henne så hon slapp cykla. Sista dagen på hennes gymnasie tid så gör den de =)
Hurra!

 image272
Carro, jag, Emma och Joanna

image270
Carro, Joanna, jag och Emma

image271
Joanna och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0