Stora Scenen

Igår när jag kom hem åter jag några Nutella mackor sen soman jag i soffan.
Vaknade helt yr klockan 19.
Då ringde även Friang, jag kände mig inte alls sugen att sticka och se Timbak då.

+ att Emma inte skulle med längre.

Men sen tänkte jag att nått mpste jag ju göra så jag tog en snabb dusch och hoppade i några kläder.
Sen körde Emma mig till Stor Torget där de var en  hel del  folk.
Men de va skönt att komma ut lite och höra musik!!

Sen träffade jag upp Friang och hans kompisar, sen blev de Lilla Torg.

Natten till idag var inte så rolig eftersom som jag inte mådde helt bra.
Men imorse när jag vaknade så mådde jag mycket bättre, fast magen kändes öm..

Nu är jag på jobbet själv, alla är ute och köper mat.
Själv så sitter jag är med ProViva Nyponsoppa och gör min mage glad!

image244


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0