SPRÅK


image234
Frozen dinners so good, chefs don't want you to know about them- at Times Sq


I 4:an tog man sin första Engelsk kurs.
I 7:an sin första Tysk kurs
I första ring(gymnasiet) sin första Spansk kurs.

Minns jag nått?

Engelskan kan man ju såklart nu eftersom de har man hört hela sitt liv + att man har spenderat 1 år i Usa =)

Tyska.. "Hallo, Ich heise Linda. Ich wohne en Malmö."

Spanska... "Hola, Me llamo Linda, Como estas?"


Var blir allt av som man lärt sig en gång i tiden??
När man gick iskolan, gick man bara där för att man skulle/tvungen, alla andra gjorde de.
Men idag är jag sugen på att gå i skola för att verkligen lära mig något, jag är intresserad på ett annat sätt..

Idag får jag reda på om jag kommer in på mitt 1:a val
Vad tror ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0