PERFEKT HELG


Första måndagen på länge som jag kan gå till jobbet utan ångest.

Efter jobbet på fredagen mötte jag upp Caroline i staden. Vi tog ett varv sen cyklade vi hem för att förberedda kvällen..
Vi hade lite ångest över var vi skulle förfesta innan Skeppsbron.
Men de blev perfekt. Först kom tre kompisar från Eslöv sen kom även ett kompis gäng från Malmö.
Vi spelade kort och hade de skoj, sen vid 00.00 tog vi taxt till Skeppsbron.
Vår kväll slutade i Turning Torso hos nån kompis kompis. Riktigt nice!

image194


I lördags vaknade vi på förmiddagen och vi vandrade direkt till Ribban för sol, bad och en lyx frukost.
Vi tog bussen till Erikslust sen inom Malmborgs för att hitta kräftstjärtar, bullar, ishavssallad, vindruvor, smör, skinka, tomat, kakor, vatten....
Sen la vi oss på Ribban!
När vi väl var nöjda bestämde vi oss för att hoppa ännu en danskväll och göra nått vettigt istället.
Vi ringde Krille och hörde vad dem hade för sig. Vi bestämde oss för att sticka dit för att grilla, spela kubb och lyssna på live-musik(dem har ett band).
De va en riktigt nice kväll, med mycket bra musik och sång.
Vi körde hem vid 12-slaget för att äta lite mat på Smått o gott!

image195
EMMA! de brinner i gräset...

Vi vaknade på söndagen av alarmet som ringde 9.30.
Emma och jag vandrade till havet vid 11 tiden, Carro stannade tyvärr hemma eftersom hon hade feber.
Vi gick och köpte frukost sen ner till Ribban. Där njöt vi av solen till klockan slog 17.

Då begav vi oss hem till Carro för att grill korv i Pildammsparken, de blev mycket gott!
Sen drog Carro hem vid 21, då la Emma och jag oss i sängen och kollade på Ice Age 2 =)

Sen somna vi...

image196

Noel,
sista kvällen som jag passade Noel och Aubrey innan jag åkte hem till Sverige.
Vi myste  i min säng till Ice Age 2.. saknar

image197



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0