Min bästa present till min värd-familj

Under mitt år i Usa tog jag enormt mycket foto och även små video snuttar som jag tog från Digital kameran.

Så när mitt år började gå mot sitt slut började jag jobba på en film om barnen/familjen.

De va mycket jobb med filmen, sortera foton, redigera, lägga till musik och göra övergångar.
De tog som sagt tid men jag gjorde filmen med ett smile on my face så de var de värt.

20-30 minuter lång blev filmen och jag gav filmen till dem som en julklapp, så på julaftons morgon kollade vi på filmen. De blev många skratt och tårar =)

Idag har jag lite svårt för att kolla på den... Många minnen som bubblar upp...

Men jag måste lära mig, jag måste lära mig att kunna titta tillbaka på mitt år med gjädje utan den klumpen i hjärtat att jag vill tillbaka.

image232
 
Bild tagen i Central Park i mitten av December

Kommentarer
Postat av: Akinnah

Ramlade in på din sida av en slump och tycker du har fina bilder i bloggen! = )
// Annika

2007-08-09 @ 11:30:48
URL: http://akinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0