Mår bättre idag!

Idag är en ny dag och jag mår mycket bättre.

De är bara vissa dagar som jag mår riktigt dåligt, andra dagar är som vilken dag som helst.
Tanken på att de är så ger mig hopp. En dag kommer jag inte må dåligt alls över min saknad.

Japp en resa till New York måste jag allt planera in i höst.
Helst skulle jag vilja åka i Oktober då min aupair kompis Vanina(Argentina) också ska dit.
Får försöka kolla upp mer om de =)

Bara tanken på om Mike också skulle vara hemma i New York får jag lycko rysningar. Tänk att få krama han igen =)

Jag vet att jag delvis kommer bli missnöjd med resan eftersom inget kommer vara som förut(de jag saknar).
Men om jag iär medveten om att de är en ny resa med nya saker som kommer att ske och att jag inte är deras aupair längre kommer resan säkert bli kanon!

image257

Vanina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0