långt nere


ja har för mycket i huvudet kan inte tänka klart.
Är inne i en jobbigt tid för tillfället, de finns bara dalar inga toppar =/

Orsaken är nog för jag inte vet vad jag ska göra..
Detta är riktit jobbigt, alla är säkert med om detta i denna åldern.

Men jag har sjukt mycket ångest.

-mobilen
-resa till Usa
-skyldig pappa pengar
-min livsstil
-thailand?
-högskolan i jönköping
-saknar ledighet
-

Vill bara veta vad jag ska göra.



Idag när jag cyklade till jobbet kom jag på 1 alternativ
- jobba här tom oktober
- sen åka till NYC för att jobba och hälsa på familjen (3 månader)
- komma hem till Jul(då kommer även carro o emma hem från thailand)
- söka jobb + söka in till högskolor
- börja plugga till hösten -08

2:a alternativet
- Börja plugga till hösten

3:e alternativet
- jobba oktober.
-åka till thailand med Emma och Carro
-kommer hem till jul
-söka jobb
-söka till högskola

4:e alternativet
-jobba kvar till nästa höst eller något liknande.


Alternativ 1 eller alternativ 3 gillar jag mest.

För många viktiga beslut att fatta....

image161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0