Igår(måndag)

Igår va de jobba hela dagen.
Sen cyklade jag hem och köpte en paj + nutella och vitt bröd =)
De va super gott! Till dem goda mackorna låg jag och kollade på Beverly Hills på dansk tv.

Vid 18 tiden cykla jag till Sarah och Ramsey.
Jag och Sarah tittade på dem 3 filmerna som vi gjorde när jag va och hälsade på dem i Houston.
Sen cykla vi en runda till Malmborgs och köpte Gräddbullar. De blev även gräddbulls-tävling =) Där jag vann!

Sen cyklade vi hem och åt mackor.

Pratade en del med Michael(mina kusiners pappa) om livet.


Han sa att livet är som ett hjul(med tanke på mina studier) om man inte håller igång de så rostar de och då blir de svårt att börja igen.
Så de bästa är att ta tag i sina studier direkt.
Kloka ord hans far en gång hade sagt till han.

Sen sov jag över där eftersom klockan blev lite väl mycket.

De va en trevlig kväll.

image261

image262



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0