Happy Torsdag

Idag är de torsdag och de regnar igen.

När jag gick upp idag kändes de verkligen som hösten var på väg *suck*

Man har ju knappt fått använda sina sommar kläder..


Igår sprang jag en sväng, eller ja de blev en 10 minuters träning.
Mycket skönt, jag skulle ju ändå duscha.
De är en ganska bra rutin, varje kväll som man duschar kan man lika gärna springa en runda.

Jag har nu tränat två dagar irad och de ska även bli den tredje idag, Friskis & Svettis!
Hoppas på uppehåll!

Idag efter jobbet (16.15) ska jag även klippa mig.
De ska bli skönt att få klippa de lite kortare i nacken + att tunna lite i topparna. Jag ska försöka hålla längderna där framme och de mesta där bak, vill ju trots allt ha lite längre hår igen.. Blev allt lite för kort när jag klippte mig sist.

image237

Min frisör
Jag har hittat en salong som ligger precis där vi bor.
De bästa med dem är att dem har alltid tid. Men de är få gånger som jag blir riktigt nöjd(men de har jag aldrig blivit, eller jo när jag klippte av de långa), de sköna med min frisör är att man kan säga precis vad man tycker och tänker.
Priset är också bra, 180 kronor.

Förr gick jag alltid hos dem dyraste och modernaste ställena, då la jag ner ca 500 kr/ besök.
Men samtidigt så gick jag inte så ofta då.

Klippte mig tre gånger under mitt år i Usa.
En gång i New York City ( 220 USD klippning+ färgning)
En gång i Montclair, New Jersey (80 USD)
En gång i Houston, Texas (150 USD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0