Happy Friday!

Nu har har jag 1 timme kvar på jobbet sen börjar helgens roliga saker.

Solen börjar titta fram nu bakom molnen här i Malmö. De gör mig ännu gladare..

Jag behöver koppla av nu i 2 dagar sen måste jag verkligen ta tag i mitt liv.
Dem viktigaste frågorna är:
Vad ska jag göra till hösten? Var ska jag bo?

Jag måste ta livet på allvar nu och inte glida runt på ett glasspapper.
Den j*kla "glasspapper kommentaren" jag fick av pappa i ett mail går inte ur mitt huvud.
Glider jag verkligen runt på de viset? Jag tog ju åt mig de, så ja då gör jag kanske de.

Måste ta tag i mitt liv nu och ta ansvar!

Men nu är de avkoppling som gäller, ska njuta över att jag lever och är frisk!


HOPPAS NI ALLA FÅR EN TREVLIG HELG!

image208

Later!

Kommentarer
Postat av: veronica

hej hej! Carro berättade det.
vad roligt.
då ses vi kanske där =)

2007-08-11 @ 13:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0