Denna helgen såg lite annorlunda ut =)

Utgång på fredagen, skeppsbron!
Vaknade vid 11 tiden på lördagen och fixade upp i lägenheten. Sedan blev de Skype med värdfamiljen i Usa.
Efter de tog Emma och jag bussen till Centralen där Öresundståget  till Helsingborg väntade på oss.
På tåget åt vi lax mackor och kex choklad!
Väl framme tog vi statsbuss till Syster, där vi fickc nybakta bullar med mjölk. GOTT!

Sen begav vi oss till Andreas några 100 meter bort för att möta upp dem för att sedan bge oss till den berömda balkong festen.

Dem hade en jätte fin lägenhet, men de blev himla varmt eftersom där var rejält med folk och vädret var toppen =)
Vi fick massa tilltugg och de blev en hel del foto tagna. Kul förfest!

Sen begav vi oss ner mot hamnen.

Emma och jag blev snabbt besvikna eftersom där inte var något dansgolv.
Men de hittade vi på en närliggande klubb, Tempel.

Vi trängde oss lite i kön och kom in fast åldersgränsen var 24-25, inte lika hårda här som i Malmö =)
Där inne var mycket kött, haha! Vi hade jätte kul..
Men drog oss hemmåt vid 3 tiden eftersom magen kändes lite tom.
Utanför blev vi bjudna på kebab och sen tog vi en taxt hem för 60 kronor.

Vi somnade sött i Annas säng.

Klockan 10.00 på söndags morgonen ringde de på dörren.
Trött som man var öppnade jag dörren till Syster som hade sovit hos killen för att vi skulle få en egen lägenhet =)
Snällt!
Vi bestämde att Emma o jag skulle komma över till killen för lite frukost, kolla på gårdagens bilder och spela Wii.

Kul!
Tillslut slumra vi till.
Vi gick sedan ut med Macken(hunden) och de blev även köttfärssås och spagehetti!

Emma och jag åkte hem till Malmö stad igen vid 18-tiden.
Vi fick åka, håll i hatten, 1:a klass !!

You better belive it!

Detta inlägget skrev jag ihop väldigt snabbt och innehåller därför mycket fel!



image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0