den sötaste


image256

Min Noel som jag hade så otroligt kul med!!!!!!!

Vi busade jämt, skrattade och kramades!

Ett minne (rutin) jag har är när vi stod med bilen på upfarten och skulle baka ut sa jag alltid: "Ready, Set..."
Då väntade han nån sekund sen kolla han på mig och sa "GOOO!" Då bakade jag ut snabbt!
Vi gjorde så alltid och de va så kul!! haha!

Vi kom varandra nära direkt, fast han var mycket blyg av sig.
De va alltid mig han sprang till när vi hade besök.
Till och med när mamman var hemma då kom han springade till mig och sa " I'm scared"

Han kom alltid upp på mitt rum och ville leka.

Jag glömmer aldrig den dagen när jag skulle lämna han för att åka hem till Sverige.
Han låg under stolen i vardagsrummet och skrek "- don't go!!"
Han ville inte ens kolla på mig eller krama mig, jag svek han........................
USCH!

Sen dagarna efter de fråga han efter mig hela tiden och kollade upp med flyplanen och sa "there is Linda"

Jag saknar!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ania

Naaw, man blir ju nästan lite tårögd..
Tror du inte det kommer kännas lättare/bättre om du åker till NY och hälsar på dom?

2007-08-16 @ 13:39:09
URL: http://anias.blogg.se
Postat av: vissii

men linda. min älskling. anade aldrig att du har det såhär jobbigt. kom hit så jag får krama om dig igen.
puss

2007-08-19 @ 22:54:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0