Aubreys kommentar

Hela mitt år i Usa trodde nog Aubrey att jag var hans stora syster.

och de kanske jag var också.

Hade ingen mer att fightas med mer än Lovisa så Aubrey fick stå ut med en hel del bus.

galen musik i bilen
galna danser
skojade mycket
kitlade alltid han efter badet


Han sprang alltid till pappan/Matt och sa typ
"Pappa pappa! Vet du vad Linda gjorde? Hon kasta mig från ena sidan av rummet till den andra"

Hmm.. så var de inte.
Men så fort man rörde han lite hårdare. Så överdrev han de extremt mycket.

hahha

Dagen efter jag hade pratat med familjen fick jag ett mail från Matt:


Yeah, I don't Laget,
I just thought you should know that when I asked Aubrey if he enjoyed talking to you, he said, "Yeah. She's all grown up now."
!

Då är man vuxen på heltid nu.

image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0