3 veckor hos mina kusiner


image238

Hade tre underbara veckor i Texas hos mina kusiner innan jag begav mig till ett sista återseende med min värdfamilj och NYC.
De var bra att komma iväg för familjen, för att testa på att vara iväg från dem + att dem fick sin nya au pair med.
Saknade dem så under mina veckor i Texas, jag saknade även Mike fast att  vi ringdes minst 2 ggr varje dag och såklart så saknade jag NYC. Hade inte ens en tanke på att längta hem..
Jag vill bara hem till NYC!!

Märkligt...



image153

Nu när jag tänker efter så hade jag och Mike ett förhållande.
Vi hördes varje dag och vi sågs på helgerna.
När jag var tre veckoe i Texas insåg vi mer hur mycket vi tyckte om varandra.
Vi hördes mnist 2 ggr varje dag. Vi hade alltid lika mycket att prata om.
Vi saknade varandra och sa att vi tyckte om varandra.

Jag skrev en privat dagbok när jag var i Texas på min dator, om jag tittar på dem idag så hade vi verkligen något speciellt, Mike och jag!

När jag kom tillbaka till nyc över helgen för att sedan flyga till Sverige träffades vi och hyrde film och bara pratade.
Vi sa sedan hejdå morgonen därpå och tilltalade varandra att de inte alls var sista gången som vi sågs..

Vi pratade innan jag gick på flyget och säkert i en 1 månad (varje dag) efter jag kommit hem til Sverige.

Undra hur långt de hade gått om jag hade haft mer tid kvar i USA...?

Idag mejlar vi lite då och då och rings nån vecka. Men de är förståligt att de blir såhär.
Vi har nu olika liv och de har faktiskt snart gått 6 månader sedan jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0