20 augusti - 6 månader sedan...

Den 20 augusti 2007 har jag varit hemma i 6 månader.
Tiden har gått otroligt fort och de känns max som jag varit hemma i 3 månader.

Jag mår fortfarande inte helt bra och längtar otroligt mycket tillbaka.

De va en av dem svåraste sakerna jag någonsin har gjort.

När mina föräldrar skildes -94 gick man igenom en jobbig tid, man trodde aldrig att de skulle bli bra igen.
Man blev aldrig en hel familj igen, men idagens läge hade jag inte heller velat de.
Jag lärde mig otroligt mycket av skilsmässan och har därmed vuxit som människa.

Min erfarenhet i Usa hoppas jag också blir possitiv en dag, för denna känslan som jag har är inget att leka med.

Jag tänka possitvit och se framåt!!

image239

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0