11 Ardsley Road

image183

De var här som jag vistades ett helt år.

Ett typiskt klassiskt hus i Usa, speciellt utanför New York.

Jag fick en egen våning, där jag hade en walk-in gadrob, toalett med badkar och skåp, en stor dubbel säng, skrivbord och en tavla som Matt(konstnär) hade gjort.

Jag älskade mitt rum och verkligen storm trivdes.

Barnen tyckte också om de, dem sprang alltid upp där och mös med mig.
Dem hämade alltid mig när maten var klar och ibland var dem med när jag pratade med Sverige.

BILDERNA NEDAN ÄR FRÅN ANDRA DAGEN DÅ JAG INTE GJORT NÅGOT ALLS..

image184

vägen upp till mitt rum

image185

rummet


image186


image187

image188

dusch

image189


De är så jobbigt att se på dessa bilderna, man har sådana minnen.
Allts känns så klart men ändå inte..

image190

köket

image191

Öppna spisen, på den ser ni även tavlan som min syster gjorde till dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0