Mormor och jag

Mormor och jag har vatt ute på äventyr den senaste tiden.
I lördag följde jag med mormor ut till Svågertorp för att kolla på en matta.
Mattan köpdes och vi hann inte mer än lämna butiken förrän vi hade köpt en videokamera.
Mormor fick ett ryck och gick in på OnOff och köpte en videokamera med dvd till.

Efter den 15 h laddningen av batteriet, skulle mormor och jag testa om den var bra.
Vi hade lite kämpigt med den och bestämde oss för att gå tillbaka till affären och fråga..
Under tiden så visade jag mormor Windows Movie Maker(där man kan redigera film/foto).
Mormor fick testa och göra lite små filmer och hon storm-trivdes och kom på att hon inte behövde kameran eftersom hon redan hade en digitalkamera, där man både kan fota och filma.

Så mormor lämnade tillbaka kameran dagen efter.

Senare kom hon på att hon inte behövde mattan as  well, så idag har vi lämnat tillbaka den med.

Mycket jobb men kul har vi haft de!!


image1025
Ramsey, Sarah, Michael och mormor

image1026
Familjen Nassar och mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0